• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogólny stan serwera
#1
Zacznę od tego, że zdaje sobie sprawę że serwery Minecrafta są zawsze p2w i o to pretensji nie mam 
Ale byłbym wdzięczny za minimalnie wyrównane szanse i lepiej zorganizowana rozgrywkę

1) loot że stone/cobble'a

To jest akurat chora sprawa będąc svipem piszesz prosty skrypt ustawiasz lejki lejki i skrzynki i kopiesz w czasie gdy np. jesteś na uczelni / szkole / pracy a w tym czasie zarabiasz miliony, nic innego w zasadzie się nie opłaca bo robiłem kalkulacje i nawet gdy cena cobble'a jest mniejsza dwukrotnie od drewna to i tak się nie opłaca, kaktusiarki farmy dyni nic tylko kopanie cobble'a dwie prace to łowca i górnik bo pozostałych rzeczy się nie robi 
Zmniejszenie dropy z cobble'a/stone'a i zwiększenie cen innych przedmiotów były by dobrym pomysłem (pracę nie rekompensują strat) 

2) spawnery

125k za spawnery to jest przegięcie a potem tylko 25k za golemy? To oczywiste że wszyscy będą robić golemiarki bo nic innego się nie opłaca
Spawnery powinien być tani i np. 30k zombies i zwierzęta za jakieś 10k (aktywacja) a golemy za 150k (ceny randomowe) to by zwiększyło różnorodność i dało szanse nawet słabszym graczom 

3) naprawa
Ja rozumiem, że svipy zawsze będą mieć lepiej ale zwykli gracze mogli by mieć jakąś tabliczkę czy coś żeby móc naprawiać swoje itki (wyliczyć ile zarabia się kilofem 5/3/3 siekiera 5/3 (drewno/dynie) dla poziomów prac 1 i 50 potem wyciągnąć 35% tej sumy i tyle za naprawę przedmiotu na sprawnie wyrównało by to szansę bo jak ktoś ma kupić svipa to i tak kupi

4) bonusy do prac 
Te prace są beznadziejne moim zdaniem lvlowanie daje cokolwiek tylko w gigantycznej ilości, a przecież można łatwo zrobić (chyba) że prace dostają jakieś dodatkowe rzeczy wraz z lvlowaniem bo aktualne lvlowaniem jest tylko czysto rankingowe (ale to już tak bardziej czepialstwo z mojej strony może)

5) mob grinder
One zawsze były na początkowych wyspach, wyspa bez grinder to nie wyspa, a przy obecnej ilości mobkow jakie się spawania na wyspie dziesięciopiętrowy to minimum a i nawet taki jest nieoplacalny, trochę ryzyka związanego z mobami zawsze się przyda

6)nether
Klasyczny nether jest lepszy wtedy można zdobyć jakoś kwarc i nim handlowac, to samo z glowstonem i wtedy silk miałby jakieś zastosowanie

Oczekuje jakiegos wyjaśnienia
  Odpowiedz
#2
l2p ziomek
  Odpowiedz
#3
jw + ty chyba serwera p2w nie widziałeś tak jak i regulaminu patrząc po tym o skryptach XD
  Odpowiedz
#4
Pozwolę sobie skomentować poszczególne punkty:
1) Zgodnie z regulaminem programy, które znacznie ułatwiają rozgrywkę są zakazane, więc żaden skrypt nie jest na serwerze legalny. Loot z cobbla jest równy dla wszystkich graczy, zwiększa się jedynie z twoim poziomem fortuny na kilofie.
2) Spawnery celowo są drogie aby nie było sytuacji, że po dniu gry każdy ma już golemiarkę. Ilość pieniędzy, którą włożyłeś w kupno i modyfikacje spawnera zwróci się nie zbyt szybko.
3)We wczesnej fazie gry i tak nie masz kilofu/siekierki 5/3/3, więc nie naprawiasz. Później masz już dostęp do dużej ilości przedmiotów, więc naprawa w kowadle czy też stworzenie nowego narzędzia pracy nie powinno stanowić problemu.
4)Levelowanie zwiększa ilość limitu pieniędzy, które możesz otrzymać na dany czas kopania.
5)Im mniej aktywnych chunków na serwerze, tym większa szansa, że to właśnie w Twoim grinderze mobki się pojawią. Obecnie jest wiele expiarek z włączonym dropem, wystarczy przeszukać /wyspy.
6)Kwarc możesz pozyskać z darmowych skrzyń na spawnie jak i w sklepie. Co do glowstone - wystarczy że zasadzisz jakiekolwiek drzewo na netherowej wyspie i przyśpieszysz je mączką.
Szanse na serwerze ma każdy równe. Wszystkie przedmioty, które możesz zakupić da się zdobyć w darmowy sposób - wystarczy odrobina chęci i czasu.
To tyle z mojej strony,
Pozdrawiam
Makaron away from keyboard Serduszko
[Obrazek: QWZrTm9vZGxl.png]
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości