Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolekcja kolekcjonowana w kolekcjonerskim kolekcjonerze przez całą edycje
#1
Witam, grając już kolejną edycje chciałbym podrzucić kilka swoich pomysłów co mogło by się znaleźć na następnej.


1.mcMMO z survivalu bardzo mi się spodobało i chętnie bym ten plugin zobaczył na skyblocku.

2.Nowe enchanty z survivalu też by bardzo urozmaiciły rozgrywkę na skyblocku oraz skrzynki elementium, enchanted i enchanted lite jak również łowienie.

3.Dodanie petów jako nowych /efekty, o które trzeba by było dbać (opcjonalne). Mogły by one pomagać na mobarenie lub w dungeonach. 

4.Dodanie nowych dungeonów/map w mobarenie
np.Ciemna jaskinia zaczynająca się od Y~200 do Y0 i im niżej tym cięższe potwory. Na końcu by był boss - bez zabicia wcześniejszych potworów by się nie zrespił(zapobiegnie to rushowania do niego), z dungeona by dropił kluczyk do skrzynki dungeonowej.

5.Custom crafting: możliwość zamiany 4sztuk dirta na 4sztuki dirta z trawą i odwrotnie.

6.Stackowanie się potworów. (do 50/100sztuk)

7.Dodanie możliwości kupna jajka kałamarnicy lub możliwość zrespienia jej jakimś szamańskim rytuałem jak w przypadku wiedźmy.

8.Dodanie większej ilości bloków dekoracyjnych do wysp takich jak meble lub customizowane armor standy. Ucieszy to ludzi, dla których liczy się wygląd wyspy.

9.Dodanie większej ilości głów z twarzami/mozliwośc wydropienia głowy z zabitego gracza lub potwora albo zwierzątka/dostanie swojej głowy po ukończeniu każdego poziomu z wyzwań (tu trzeba by było wrócić do głowy smoka za bonus a nie swojej głowy) (można by było sprzedać głowę za np. 50sc komendą)

10. UWAGA KONTROWERSYJNE! Podniesienie ceny spawnera do 150k i beacona do 100k. (Można pomyśleć o ulepszeniu spawnerów jak stoniarki czy piece np. ulepszenie by zwiększało szybkość respu potworów a na późniejszych etapach szybkość by się redukowała ale za to ilość zrespionych mobów by była większa LUB możliwość zestackowania spawnerów - wtedy jeden spawner, który by respił jako jeden dużą ilośc zestackowanych mobów)

11. Zwiększenie szybkości hopperów lub możliwośc ich ulepszania jak stoniarki czy piece np by zbierały z większego obszaru - to by zredukowało ich ilość.

12. Przywrócenie cobbla do skrzynki gold oraz dodanie stona w takiej samej ilosci jak cobbla do skrzynki platinum. Proponuję też dodać piasek do platinum w ilości 1sztuki

13.Dodanie aukcji w stylu /gielda - tam by się wystawiało przedmioty i podbijało ceny, gracz by był zmuszony wpisać cene wykupu. Redukuje to też ilość spamu na czacie, opcjonalną informacją na czacie by było, że dany gracz coś wystawił.

14.Dodanie zakładów pieniężnych MIĘDZY GRACZAMi, NIE SERWEREM. (Zakłady by były dostępne w podobnym GUI co do /wyspy i gracz by dołączał do zakładu innego gracza - szansa na wygranie to 45%, 5% szansy, że wszystko by się straciło - zredukuje to ilość SC na serwerze. Oczywiście od wygranego zakładu podatek też trzeba odprowadzić)

15.Dodanie większej ilości znajdziek na spawnie w formie questu (chodzi o quest na vipa z samouczka).

16.Dodanie kary za śmierć w postaci -20% SC, które mamy przy sobie
1 użytkownik lubi posta Maximus99LBN: Mala_Pandzia
Odpowiedz
#2
1. McMMO jest mocno rozbudowanym pluginem często dominującym rozgrywkę i raczej niechętnie przyjmowanym przez graczy na skyblockach. Raczej zostawimy to rozszerzenie serwerom survival. Nie chcemy też wciskać na każdy tryb tych samych rzeczy.

2. j/w + są już ulepszenia piecy. Przy rozbudowanych trybach jest też dużo zgrzytów przy tak dużo zmieniających pluginach.

3. Pety są w przygotowaniu od dłuższego czasu. Będą globalne tak samo jak efekty i gvip będzie miał kilka unikatowych, a reszta będzie do kupienia oddzielnie lub w pakietach.

4. Dungeony były już kiedyś u nas dostępne. Między edycjami I - V. Kilka razy już rozważaliśmy ich powrót, natomiast jeszcze chyba za wcześnie.

5. Pomysł fajny, ale nie przy wymianie 1-1 tak łatwym kosztem, jako że grass jest jednak deficytowym, ważnym i trudnym do zdobycia elementem skyblocka.

6. Problem stackowania mobów polega na tym, że nie wiadomo, jak miałoby się zachowywać życie takiego stacka. 50/100 sztuk to dużo i przy tworzeniu takiego stacka, dopóki by się nie zapełnił, każdy dołączany mob zwiększałby/resetował jego życie (uśrednianie/ustawianie stackowi życia moba, który ma więcej hp/ustawienie zawsze full HP) i doprowadzał do wielu trudności. W innym przypadku stacki byłyby ekstremalnie łatwe do zabijania (ustawianie stackowi życia moba, który ma mniej hp). Dlatego takie stackowanie nie zostało jeszcze wprowadzone.

7. Na XIII wszystkie moby będą do uzyskanie wyłącznie za pomocą szamańskich rytułałów. Zaklinacz sprzedawać będzie jedynie książkę z przepisami do nich.

8. Nie wątpię, że niektórzy ucieszyliby się z tego dodatku, ale tak jak mówiłem w 1 punkcie. Nie chcemy na każdym trybie wkładać wszystkich możliwości, bo przesyciłoby to zdecydowanie rozgrywkę. Wyspy skyblocka mają i tak swój urok, a najśliczniejsze i najbardziej dopracowane budowle zostawmy graczom creative, gdzie takie rzeczy można znaleźć Uśmiech

9. Jest to na pewno powszechne rozwiązanie, ale szczerze mówiąc nie bardzo widzę zastosowanie tych główek, które de facto byłyby bardzo łatwe do pozyskania przez "ej, daj się zabić", więc ich sprzedawanie na pewno nie wchodzi w grę.

10. Wydaje mi się, że zwiększanie cen do niczego już nie doprowadzi, bo dopóki ich posiadanie zależy od ilości pieniędzy są to tylko kwestie różnicy czasu. Dlatego też wprowadziliśmy wymóg wyzwaniowy do zakupu becona. Być może podobnie zrobimy ze spawnerami. Dodatkowe ulepszenia spawnerów jest kwestią, która krąży od dawna. Niestety tego typu rzeczy, tak jak np. ulepszenia piecy są też mocno obciążające, więc w obecnej perspektywnie 1.14.4 niestety jeszcze nie czas. Być może w 1.15, ale według informacji ze stron Mojangu ta wersja nie pojawi się już raczej w tym roku.

11. W sumie to tak samo, jak wyżej. 

12. Myślę, że możemy to zrobić.

13. Aukcje i giełda przejdą trochę zmian. Mimo wszystko do przeprowadzania aukcji zostawimy chat, natomiast znacznie ograniczymy liczbę przedmiotów, które można będzie tam wystawić, a także zwiększymy cenę minimalną. Nie ma większego sensu, by bić się o mało wartościowe przedmioty. Zwiększymy natomiast liczbę przedmiotów możliwych do wystawienia na giełdzie i być może czas ich przechowywania.

14. Szczerze mówiąc nie wiem, o jakie zakłady chodzi. Musisz to bardziej rozwinąć.

15. Też nie do końca rozumiem. Czy masz na myśli po prostu dodanie questów, czy więcej znajdziek, tak jak np. baśnie na spawnie.

16. 20% to zdecydowanie za dużo. Pomysł z karą za śmierć - OK. Z tym, żeby to był %, żeby dotykało każdego tak samo mocno - OK. Ale nie 1/5 portfela Uśmiech
1 użytkownik lubi posta Krynio: Maximus99LBN
Odpowiedz
#3
(22 Wrz 2019, 12:07)Krynio napisał(a): 14. Szczerze mówiąc nie wiem, o jakie zakłady chodzi. Musisz to bardziej rozwinąć.

15. Też nie do końca rozumiem. Czy masz na myśli po prostu dodanie questów, czy więcej znajdziek, tak jak np. baśnie na spawnie.

14. Taki CoinFlip - Jeden gracz mówi diament, drugi emerald i mają na to takie same szanse. Zwycięzca dostaje zwrot swojej stawki i stawkę przeciwnika.

15. Chodziło mi bardziej o to aby z tych wszystkich podpisów, które zbierzemy móc dostać coś więcej niż możliwość wrzucenia ich do ramki. Ale tu mi bardziej chodziło o możliwość dania tutaj jakiegoś unikatowego nowego enchantu.


Temat już do zamknięcia
Odpowiedz
#4
Zaakceptowane:

3.Dodanie petów jako nowych /efekty, o które trzeba by było dbać (opcjonalne). Mogły by one pomagać na mobarenie lub w dungeonach. Ukończone

4.Dodanie nowych dungeonów/map w mobarenie
np.Ciemna jaskinia zaczynająca się od Y~200 do Y0 i im niżej tym cięższe potwory. Na końcu by był boss - bez zabicia wcześniejszych potworów by się nie zrespił(zapobiegnie to rushowania do niego), z dungeona by dropił kluczyk do skrzynki dungeonowej.


5.Custom crafting: możliwość zamiany 4sztuk dirta na 4sztuki dirta z trawą i odwrotnie. Ukończone

7.Dodanie możliwości kupna jajka kałamarnicy lub możliwość zrespienia jej jakimś szamańskim rytuałem jak w przypadku wiedźmy.

12. Przywrócenie cobbla do skrzynki gold oraz dodanie stona w takiej samej ilosci jak cobbla do skrzynki platinum. Proponuję też dodać piasek do platinum w ilości 1sztuki  Ukończone

14.Dodanie zakładów pieniężnych MIĘDZY GRACZAMi, NIE SERWEREM. (Zakłady by były dostępne w podobnym GUI co do /wyspy i gracz by dołączał do zakładu innego gracza - szansa na wygranie to 45%, 5% szansy, że wszystko by się straciło - zredukuje to ilość SC na serwerze. Oczywiście od wygranego zakładu podatek też trzeba odprowadzić)

6.Dodanie kary za śmierć w postaci -20% SC, które mamy przy sobie

Pomysł został zaakceptowany. Aktualnie oczekuje na realizację.

Wiadomość wygenerowana automatycznie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości